Smilla's Dreamworld

Tuesday, November 29, 2005

Idei de documentar


(Solicit 15% copiarit :D)

- despre Bucuresti - o istorie a Bucurestiului (asta l-as cumpara oricand, mi se pare o tema fascinanta)

- familiile boieresti din Romania

- traditii locale ale anumitor zone

- romanii din diaspora (alege un oras sau o tara)

- comunitati de origine romana in lume (istro-romani, etc - unde se mai pastreaza limba romana foarte putin, romani deportati in Siberia etc - cum se conserva acolo cultura romana, ce s-a ales de limba romana)

... unde 1 si 5 sunt temele care ma atrag cel mai mult.


**Si poate a venit momentul sa spun ce vreau eu sa fac cand o sa fiu mare :-))

In ordine aleatoare, as vrea:

  • sa fac un documentar sau sa scriu o carte despre subiectele 1/5 (mai ales 1!)
  • sa-mi deschid o scoala privata sau o librarie gen FNAC :x
  • sa scriu o carte pentru copii
  • sa traduc carti pentru copii
  • sa am o casa in Grecia la malul marii si sa traiesc intr-un cliseu etern: rochie lunga alba, parul fluturand pe umeri, beau suc de portocale proaspat stors pe terasa mea cu fata spre mare

Postarea de azi se incheie cu aceasta imagine idlica :p

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home